قبلاً در فروشگاه ثبت نام نکرده اید؟ثبت نام در فروشگاه

شرایط برگشت کالا در اوراشی چگونه است؟

سه شنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶4209 بازدید کننده

جلب رضایت مشتریان بزرگترین هدف اوراشی است!

 

اوراشی به منظور آسودگی خاطر مشتریان گرامی برای محصولاتی که نیاز به مهلت تست دارند، 7 روز فرصت بازگشت کالا را در نظر گرفته است. برای بهرمندی بهتر از این خدمات لطفا به موارد زیر توجه کنید:

 

شرایط برگشت کالا در اوراشی چگونه است؟

 

در صورتی که یکی از موارد زیر اتفاق افتاده باشد می توانید در مهلت 7 روزه کالا را برگردانید:

 

1- کالای خریداری شده با کالای موجود در سایت مغایرت داشته باشد:

 

در صورتی که کالای سفارش داده شده از لحاظ مشخصات فنی، ظاهر، رنگ و..... با کالای ارسالی مغایرت داشته باشد می توانید با تماس به واحد خدمات پس از فروش کالا را استرداد نمائید.

 

2- کالا ایراد فنی داشته باشد:

 

اگر بعد از تحویل کالا متوجه شدید که کالا ایراد فنی دارد می توانید در مهلت 7 روزه کالا را برگردانید. جهت برگشت کالا می بایست کالا درون جعبه، بدون ایراد فیزیکی و همراه با متعلقات برگردانده شود.

 

3- کالا ایراد ظاهری و آسیب دیدگی فیزیکی داشته باشد:

 

در صورتی که پس از دریافت کالا متوجه آسیب فیزیکی در حین حمل کالا شدید امکان بازگشت در مهلت 7 روزه وجود دارد . می بایست تا 24 ساعت پس از تحویل کالا مورد ذکر شده به واحد خدمات پس از فروش اطلاع داده شود.

 

4- در صورتی که از خرید خود منصرف شده اید:

 

در صورتی که پس از خرید و دریافت کالا از خرید خود منصرف شده اید می بایست از تحویل کالا امتناع ورزید یا پس از گرفتن آن کالا را به همراه جعبه پلمپ، بدون بازشدن وکیوم نگه داشته و با خدمات پس از فروش تماس بگیرید.

 

لطفا به نکات زیر توجه داشته باشید:

 

• کالاهایی که به عنوان هدیه اوراشی همراه سفارش ارسال می شوند مشمول 7 روز ضمانت تعویض نیستند.

 

• از ارسال کالا بدون هماهنگی با واحد خدمات پس از فروش اوراشی خودداری کنید. برای تایید ارسال کالا از طریق تلفن، ایمیل یا مراجعه حضوری با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرید.

 

• تماس با شماره تلفن 02188837855  (روزهای شنبه تا پنجشنبه از ساعت 18-11)

• می توانید در وب سایت اوراشی، به صفحه تماس با ما بروید. درخواست خود را در کادر متن پیام درج کرده و در بخش مورد نظر CRM را انتخاب کنید. همچنین به یاد داشته باشید که شماره پیگیری سفارش خود را نیز در متن پیام مرقوم فرمایید.

• موضوع را به همکاران گفتگوی آنلاین اطلاع دهید. روزهای شنبه تا پنجشنبه از ساعت 19-11)

• همچنین به یاد داشته باشید که در هر یک از روش های بالا، لازم است شماره پیگیری سفارش را نیز اعلام فرمایید.

 

• کالاهای خوراکی شامل 7 روز فرصت بازگشت کالا نمی باشند. همچنین اطلاعات درج شده مربوط به این محصولات در وب سایت اوراشی صرفا برای اطلاع رسانی است و جنبه مشاوره ندارد. خریدار باید قبل از استفاده، نسبت به کسب اطلاعات حرفه ای و اخذ مشاوره اقدام کند. همچنین نظراتی که کاربران در خصوص کالاها در وب سایت اوراشی درج کرده اند، تجربه و یا اطلاعات شخصی افراد است و برای آن ها و اوراشی مسئولیتی ایجاد نمی کند.

 

• برای ارسال به اوراشی لازم است کالا به خوبی بسته بندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام همراه مانند کابل، ریموت، باتری، دفترچه راهنما، کارت گارانتی، کارت بیمه، بند، قطعات بسته بندی و... به همراه کالای اصلی ارسال شود.

 

• اگر کالا دارای رمز عبور (password) یا آی دی (id) می باشد آن را بردارید و یا به کارشناسان خدمات پس از فروش اعلام کنید. 

 

• کالای خریداری شده را به همراه فاکتور داخل پاکت یا کارتن جداگانه ای قرار دهید و از نوشتن آدرس یا هر مورد دیگری روی بسته یا جعبه اصلی خودداری کنید. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

 

• پس از این که کارشناسان خدمات پس از فروش اوراشی ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری را تایید کردند، هزینه های ارسال به عهده اوراشی خواهد بود. 

 

• واریز هزینه پست به حساب مشتری در صورتی امکان پذیر است که رسید پستی با مهر شرکت پست همراه کالا ارسال شود. بنابراین اگر ساکن شهری به غیر از تهران هستید، برای بازگرداندن کالا تنها از پست پیشتاز استفاده کنید.

 

• کارشناسان خدمات پس از فروش اوراشی ایرادهای اعلام شده توسط مشتری را بررسی و کنترل می کنند. در صورت انصراف از خرید، یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا به عهده مشتری خواهد بود.

 

• در صورت تایید ایراد اعلام شده توسط کارشناسان خدمات پس از فروش اوراشی، می توانید کالای خود را با همان مدل یا محصول دیگری تعویض کنید.

 

• پس از پذیرش کالا، کارشناسان خدمات پس از فروش اوراشی به طور میانگین ظرف 48 ساعت کاری، نتیجه تست را به مشتری اعلام می کنند.

 

• از هنگامی که وضعیت کالا در واحد خدمات پس از فروش مشخص شود، اگر نیاز به استرداد وجه باشد، حداکثر تا 48 ساعت کاری مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد.


برچسب ها
شرایط برگشت کالا در اوراشی چگونه است؟