قبلاً در فروشگاه ثبت نام نکرده اید؟ثبت نام در فروشگاه

13 درصد گیمرهای امریکایی به دنبال اسکورپیو هستند

يکشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶1464 بازدید کننده

طبق گزارش نیلسن، ۱۳ درصد گیمرهای امریکایی قصد خرید کنسول ایکس‌باکس اسکورپیو و ۱۵ درصد آنها قصد خرید پلی‌استیشن پرو را دارند.

13 درصد گیمرهای امریکایی به دنبال اسکورپیو هستند

طبق آخرین اخبار کنسول‌های بازی، شرکت تحقیقاتی نیلسن (Nielsen) گزارشی از وضعیت بازیکنان امریکایی در امر خرید کنسول‌ها و شناخت افراد از سه کنسول ایکس‌باکس اسکورپیو، پلی‌استیشن 4 پرو و نینتندو سوییچ ارائه کرده است  که در نوع خود واقعا جالب به نظر می‌رسد.

بخشی از این گزارش به برنامه‌ی گیمرهای امریکایی در امر خرید کنسول‌ها متمرکز شده است که با نگاهی اجمالی به این بخش مشاهده می‌شود ۱۳ درصد از بازیکنان امریکایی بالای ۱۳ سال تمایل به خرید کنسول ایکس‌باکس اسکورپیو دارند، ۱۵ درصد آنها مایل به خریداری کنسول پلی‌استیشن 4 پرو هستند و ۱۶ درصد هم قصد تهیه کردن کنسول نینتندو سوییچ را دارند. همچنین سهم کنسول پلی‌استیشن 4 استاندارد در این بخش ۲۱ درصد و سهم کنسول ایکس‌باکس وان ۱۷۷ درصد  است.

با نگاهی به کل افراد بالای ۱۳ سال جامعه‌ی امریکا می‌توان گفت که ۹ درصد از آنان به خرید ایکس‌باکس اسکورپیو، ۱۱ درصد از آنها به پلی‌استیشن 4 پرو و ۱۲ درصد آنها به خرید نینتندو سوییچ تمایل دارند. از سوی دیگر، احتمالا ۱۵ درصد آنان کنسول پلی‌استیشن 4 استاندارد و ۱۲ درصد از آنها کنسول ایکس‌باکس وان را خریداری خواهد کرد.

 

Nielsen

قسمت دیگر این گزارش از آگاهی گیمرهای امریکایی نسبت به کنسول‌های ایکس‌باکس اسکورپیو، پلی‌استیشن 4 پرو و نینتندو سوییچ حکایت دارد که بر این اساس، ۱۴ درصد بازیکنان از ایکس‌باکس اسکورپیو، ۲۷ درصد از پلی‌استیشن پرو و ۲۹ درصد از نینتندو سوییچ شناخت و آگاهی دارند.

نکته‌ی جالب در این خصوص این است که ۹ درصد افرادی که خود را گیمر معرفی کرده بودند، نسبت به نسل فعلی و نسل بعدی کنسول‌ها اظهار بی‌اطلاعی کردند.

 

Nielsen

قطعا نمایش کنسول ایکس‌باکس اسکورپیو در نمایشگاه E3 امسال این آمار و ارقام را برهم خواهد زد و ما باید برای مشاهده‌ی اعداد و ارقام حقیقی در این مورد مدتی صبر کنیم.


منبعzoomg
برچسب ها
Project Scorpio، PlayStation 4 Pro