قبلاً در فروشگاه ثبت نام نکرده اید؟ثبت نام در فروشگاه

تامین امنیت دوربین های مداربسته با همکاری پاناسونیک و سیمانتک

سه شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۶1629 بازدید کننده

احتمالا در چند روز اخیر از موضوع هک گسترده‌ی دوربین های مداربسته خصوصا در دو برند هایک ویژن و داهوا باخبر شده‌اید. هکرها طی ما‌ه‌های اخیر تمرکز خود را بر روی این دستگاه‌ها گذاشته و ...

تامین امنیت دوربین های مداربسته  با همکاری پاناسونیک و سیمانتک
احتمالا در چند روز اخیر از موضوع هک گسترده‌ی دوربین های مداربسته خصوصا در دو برند هایک ویژن و داهوا باخبر شده‌اید. هکرها طی ما‌ه‌های اخیر تمرکز خود را بر روی این دستگاه‌ها گذاشته و با هک میلیون‌ها دوربین تحت‌شبکه و DVR, حملات گسترده‌ای به سازمان‌ها و وبسایت‌های مختلف در سراسر جهان ترتیب داده‌اند. حال پاناسونیک دست به‌کار شده و با همکاری کمپانی امنیتی Symantec امنیت کاربران خود را تضمین نموده است.

سیمانتک یکی از معتبرترین کمپانی‌های امنیتی دنیاست و آنتی‌ویروس‌های تجاری و سازمانی بانام NORTON عرضه می‌کند که شهرت جهانی دارند. پلت‌فرم جامع امنیتی پاناسونیک که با همکاری سیمانتک تدارک دیده شده، تمام اطلاعات و داده‌های دوربین و دستگاه‌های تحت‌شبکه را از دسترس هکرها مصون نگاه می‌دارد.

این پلت‌فرم راه‌کاری چندگانه ارائه می‌کند که رمزگذاری اطلاعات و نیاز به احراز هویت کاربران برای دسترسی به داده‌ها را شامل می‌گردد.

به گفته‌ی پاناسونیک، این پلتفرم بر روی تمامی دوربین‌ها و ذخیره‌سازهای سری جدید iPro Extreme و Elite (تولید شده از ماه جون ۲۰۱۷) ارائه می‌شوند. تمامی این دستگاه‌ها از گواهی امنیتی سیمانتک که بر اساس فناوری مدیریت PKI توسعه داده شده بهره‌مند خواهند بود.

Gerard Figols مدیر بازاریابی پاناسونیک در اروپا در این رابطه می‌گوید:

تجربه پاناسونیک در زمینه دوربین‌های نظارتی در کنار گواهی SSL کمپانی شماره ۱ امنیتی دنیا، استاندارد جدیدی برای مراقبت و ایمنی سیستم‌های نظارت تصویری تدوین نموده است.

هم‌اینک شاهد آسیب‌پذیری دوربین‌های شبکه و سیستم‌های هوشمند ساختمان هستیم، دوربین‌های مداربسته که قرار است امنیت محیط کار و زندگی ما را تامین کنند، نباید به سادگی پذیرای هکرها و تهدیدات آنلاین باشند.

 


منبعdoorbin.info
برچسب ها
دوربین مداربسته، پاناسونیک، سیمانتک