قبلاً در فروشگاه ثبت نام نکرده اید؟ثبت نام در فروشگاه

آیفون ۸ در شهریور ماه معرفی خواهد شد

سه شنبه ۲ خرداد ۱۳۹۶1511 بازدید کننده

اپل آیفون ۸ را با تغییرات زیادی راهی بازار می‌کند. در واقع این گوشی یکی از هیجان‌انگیزترین محصولات اپل در چند سال اخیر به حساب می‌آید.

آیفون ۸ در شهریور ماه معرفی خواهد شد

اپل آیفون ۸ را با تغییرات زیادی راهی بازار می‌کند. در واقع این گوشی یکی از هیجان‌انگیزترین محصولات اپل در چند سال اخیر به حساب می‌آید. آیفون ۸ صفحه نمایش OLEDD خواهد داشت و سنسور تشخیص اثر انگشت آن هم به زیر صفحه نمایش یا پشت گوشی رفته است. برای ساخت این گوشی از قطعات جدیدی استفاده شده که باعث شده قیمت احتمالی آن به ۱۰۰۰ دلار برسد. شایعات می‌گفتند که این تغییرات زمان عرضه این گوشی را به تاخیر انداخته و احتمال دارد که آیفون ۸ اوایل سال ۲۰۱۸ راهی بازار شود.

براساس جدیدترین اطلاعات منتشر شده روند تولید آیفون ۸ به حالت عادی برگشته و این تلفن همراه هوشمند در کنار دو گوشی آیفون ۷s و آیفون ۷s پلاس راهی بازار خواهد شد. در اطلاعات جدید گفته شده که اپل به سهام داران قول داده که آیفون ۸ بدون هیچ تاخیری راهی بازار نمی‌شود و به همین دلیل ارزش سهام این شرکت افزایش پیدا کرده است.

گفته شده روند تولید آیفون جدید از مرداد ماه شروع می‌شود تا کاربران بتوانند در شهریور ماه یا اوایل مهر ماه این گوشی را خریداری کنند.


منبعdigikalamag
برچسب ها
Apple،iPhone،iPhone 8،Mobile،آیفون ،آیفون 8،اپل ،دیجیتال ،گوشی