قبلاً در فروشگاه ثبت نام نکرده اید؟ثبت نام در فروشگاه

جزییات مراسم Xbox FanFest

سه شنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۶1042 بازدید کننده

مایکروسافت به عنوان یکی از شرکت‌های مطرح حاضر در E3 2017 جزییات رویداد Xbox FanFest را که در خلال این نمایشگاه برگزار می‌شود، اعلام کرد.

جزییات مراسم Xbox FanFest

مایکروسافت امروز اعلام کرد که بلیط‌های مراسم گردهمایی طرفداران کنسول ایکس‌باکس در نمایشگاه E3 2017 با نام Xbox FanFest چهارشنبه ۱۹ آوریل (۳۰۰ فروردین) به فروش خواهد رسید.

بر طبق خبری که در وب‌سایت ایکس‌باکس وایر منتشر شده این رویداد سه روزه اجازه ورود ۵۰۰ نفر از علاقه‌مندان کنسول ایکس‌باکس را به نشست خبری مایکروسافت در نمایشگاه E3 ممکن خواهد کرد. دارندگان بلیط Xbox FanFest همچنین این شانس را خواهند داشت که از نزدیک با پروژه اسکورپیو و بازی‌های در صف انتشار این کنسول در رویدادی خصوصی که در روز ۱۲ ژوئن (۲۲۲ خرداد) برگزار خواهد شد، آشنا شوند.

چهارصد بلیط نخست این رویداد، همان‌طور که در بالا ذکر شد در روز ۳۰ فروردین به فروش خواهد رسید و روال فروش به این صورت خواهد بود که کسانی که زودتر اقدام کنند، شانس بیشتری برای تصاحب بلیط خواهد داشت. این بلیط‌ها در مقاطع مختلفی در طول روز به صورت آنلاین در دسترس قرار خواهند گرفت. ۱۰۰ بلیط باقیمانده نیز از طریق جوایز خرید محصولات یا امتیازات پیشرفت در بازی‌های ایکس‌باکس به هواداران اهدا خواهد شد.

مایکروسافت خاطر نشان کرده است که علاقه‌مندان به حضور در این رویداد برای تکمیل عملیات خرید بلیط حتما باید بالای ۲۱ سال سن داشته باشند و همچنین حتما باید در سامانه Xbox Live حساب کاربری داشته باشند.

هفته پیش بود که مایکروسافت تایید کرد که از نسخه ارتقا یافته کنسول ایکس‌باکس وان خود با اسم رمز پروژه اسکورپیو در نمایشگاه E3 امسال به طور رسمی پرده برداری خواهد کرد. در بخش بازی‌های ویدیویی نیز، بازی  State of Decay 2 تنها بازی ساخت مایکروسافت است که تا این لحظه حضورش در نمایشگاه E3 امسال تایید شده است.

از آنجایی که نمایش رسمی کنسول جدید تا ماه ژوئن به طول خواهد انجامید، مایکروسافت برای فرونشاندن عطش هواداران قبلا پرده از مشخصات فنی پروژه اسکورپیو برداشته است. نسخه ارتقاء یافته کنسول ایکس‌باکس وان پردازنده‌ای با ۳۰ درصد سرعت بیشتر، گرافیکی ۶ ترافلاپی و ۱۲ گیگابایت رم GDDR5 خواهد داشت و بدین ترتیب کنسول پر قدرتی خواهد بود. 


منبعzoomg
برچسب ها
Microsoft ،Xbox One، Projcet Scorpio، E3 2017