قبلاً در فروشگاه ثبت نام نکرده اید؟ثبت نام در فروشگاه

رونمایی پروژه اسکورپیو در نمایشگاه E3 2017

دوشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۶1024 بازدید کننده

مایکروسافت رسما تایید کرد که پروژه اسکورپیو در نمایشگاه E3 2017 رونمایی خواهد شد.

رونمایی پروژه اسکورپیو در نمایشگاه E3 2017

چندی پیش بود که گروه آنالیز دیجیتال فاندری، از مشخصات سخت افزاری پروژه اسکورپیو رونمایی کرد و تا حد زیادی اطلاعاتی در مورد نحوه کارکرد این کنسول به دست آوردیم. با تمام این تفاسیر هنوز سوال‌های مهمی جواب داده نشده‌اند. سوال‌هایی مثل زمان دقیق عرضه کنسول، نام نهایی، قیمت پروژه اسکورپیو یا شکل و شمایل نهایی کنسول که جز موارد مهم به حساب می‌آیند.

حال طبق جدیدترین اخبار کنسول‌های بازی، فیل اسپنسر،‌ رئیس بخش ایکس‌باکس مایکروسافت، به صورت رسمی رونمایی از پروژه اسکورپیو را در نمایشگاه E3 2017 تایید کرد. اسپنسر در این باره می‌گوید:

من به پیشرفت‌های انجام شده حول پروژه اسکورپیو و نتیجه‌ای که برای بازیسازان و اشخاصی که سوخت گیمرها را تامین می‌کنند (اشاره به توسعه بازی برای گیمرها)، دارد افتخار می‌کنم. از طرف همه اعضای Team Xbox برای صبور بودن و پشتیبانی‌تان از ما تشکر می‌کنم. ما بسیار هیجان زده‌ایم از این که پروژه اسکورپیو را در جریان نمایشگاه E3 2017 رونمایی خواهیم کرد. 

حال باید منتظر کنفرانس خبری مایکروسافت در روز یکشنبه ۲۱ خرداد (ساعت ۱:۳۰ بامداد روز ۲۲ خرداد به وقت ایران) بمانیم و ببینیم قوی‌ترین کنسولی که تا به حال ساخته شده است، چه قیمتی دارد و شکل و شمایل آن به چه صورت خواهد بود. 


منبعzoomg
برچسب ها
Microsoft ،Phil Spencer، Project Scorpio ،E3 2017