قبلاً در فروشگاه ثبت نام نکرده اید؟ثبت نام در فروشگاه

شایعه: ایکس باکس اسکورپیو کوچکتر از ایکس باکس وان اس است

شنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۶1056 بازدید کننده

طبق شایعه اخیر، اعلام شده که اندازه کنسول ایکس‌باکس اسکورپیو از کنسول ایکس‌باکس وان اس نیز کوچکتر است.

شایعه: ایکس باکس اسکورپیو کوچکتر از ایکس باکس وان اس است

تاکنون تنها مواردی که کمپانی مایکروسافت در خصوص پروژه اسکورپیو (Project Scorpio) تایید کرده به همان  اطلاعات جزئی از سخت افزار آن برمی‌گردد و در سایر حوزه‌ها به خصوص در زمینه طراحی تقریبا ما هیچ موردی را نمی‌دانیم. اما می‌توان از این مورد خیالمان راحت باشد که حداقل مایکروسافت قرار نیست که از منبع تغذیه خارجی استفاده کند و به مانند کنسول بسیار زیبای ایکس‌باکس وان اس (Xbox One S) این شرکت قرار است از منبع تغذیه  داخلی استفاده کند.

مانند کنسول میان نسلی پلی‌استیشن 4 پرو می‌توان انتظار داشت که ایکس‌باکس اسکورپیو نیز به دلیل سخت افزار  قدرتمند اندازه‌ای بزرگتر نسبت به مدل ایکس‌باکس وان اس داشته باشد. با این حال اخیرا جز کوردن، سردبیر ارشد وبسایت ویندوز سنترال (Windows Central)، که پیش از این زمان معرفی پروژه اسکورپیو را به طور دقیق مشخص کرده بود اعلام کرده که این کنسول میان نسلی حتی از ایکس‌باکس وان اس نیز کوچکتر است.

 او در حساب شخصی خود در توییتر گفته است:

گفتن این موضوع باعث تعجب بسیاری می‌شود با این حال اخیرا شنیده‌ام که ممکن است ایکس‌باکس اسکورپیو از ایکس‌باکس وان اس نیز کوچکتر باشد.

با توجه به این موضوع که ایکس‌باکس وان اس به مراتب کوچکتر از مدل اولیه ایکس‌باکس وان بود مطمئنا شنیدن این  که اسکورپیو از مدل اسلیم نیز کوچکتر باعث تعجبمان خواهد شد. از آن جایی سخت افزار قدرتمند نیازمند فضای بزرگتری است اگر این شایعه حقیقت داشته باشد باید گفت که مایکروسافت به دستاورد بزرگ و مهمی رسیده است.

در جدیدترین اخبار بازی، دیجیتال فاندری اعلام کرد که در روز ۱۷ فروردین به صورت اختصاصی از کنسول ایکس‌باکس اسکورپیو رونمایی خواهد کرد همچنین طبق جدیدترین گزارشات منتشر شده، احتمالا نام اصلی پروژه اسکورپیو، ایکس‌باکس وان ایکس خواهد بود.


منبعزومجی
برچسب ها
Microsoft ،Project Scorpio