قبلاً در فروشگاه ثبت نام نکرده اید؟ثبت نام در فروشگاه

مشخصات نهایی ایکس‌باکس اسکورپیو

چهارشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۶1164 بازدید کننده

به نظر می‌رسد به زمان معرفی رسمی و مشخص شدن سخت افزار نهایی کنسول ایکس‌باکس اسکورپیو نزدیک می‌شویم.

مشخصات نهایی ایکس‌باکس اسکورپیو

به نظر می‌رسد به زمان معرفی رسمی و مشخص شدن سخت افزار نهایی کنسول ایکس‌باکس اسکورپیو نزدیک می‌شویم. دیروز در خبرها به این  موضوع اشاره شد که مایکروسافت با چند خبرگزاری بزرگ همکاری کرده تا پوشش خبری معرفی کنسول اسکورپیو همه را شگفت‌زده کند.

حالا خبرهای جدید می‌گویند که این اتفاق روز پنجشنبه رخ می‌دهد. شایعات می‌گویند که مایکروسافت قصد دارد کنسول ایکس‌باکس اسکورپیو که به ادعادی خودش قوی‌ترین کنسول بازی دنیا تا این لحظه خواهد بود را چند روز دیگر معرفی کند.

به نظر میرسد که باید منتظر منتشر شدن اطلاعات سخت افزاری بیشتر از این کنسول باشیم. حتی به نظر می‌رسد که مایکروسافت برای معرفی کنسول جدید خودش از سایت Eurogamer و بخش Digital Foundry کمک گرفته است. اگر از جمله افرادی باشید که دوست دارند بازی‌ها را روی پلتفرم‌های مختلف مقایسه کنید حتما با Digital Foundry آشنایی دارید. این سایت به خوبی بازی‌ها را بررسی می‌کند و عملکرد دستگاه‌های مختلف در زمان اجرای بازی را به گیمرها نشان می‌دهد. قطعا این سایت می‌تواند به خوبی بگوید که اسکورپیو چقدر قدرت دارد. معرفی زودتر کنسول اسکورپیو باعث می‌شود که مایکروسافت در نمایشگاه E3  سال ۲۰۱۷ زمان بیشتری برای نمایش بازی‌های مختلف داشته باشد. همچنین در یک مراسم جداگانه می‌تواند به خوبی درباره‌ی مشخصات سخت افزاری آن صحبت کند. به هر حال آمیدواریم که این اتفاق روز پنجشنبه رخ بدهد. شایعات می‌گویند که دو بازی Forza Motorsport 7 و Red Dead Redemption 2 از جمله بازی‌هایی خواهند بود که با کیفیت ۴KK روی این کنسول بازی نشان داده می‌شوند.


برچسب ها
Forza Motorsport 7،Game،Microsoft،Red Dead Redemption 2، ،VideoGame،Xbox One،Xbox Scorpioایکس‌باکس اسکورپیو،ایکس‌باکس وان ،بازی ،سرگرمی، مایکروسافت