قبلاً در فروشگاه ثبت نام نکرده اید؟ثبت نام در فروشگاه

افزایش حافظه‌ی پلی‌استیشن۴

يکشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۵1127 بازدید کننده

نسخه‌ی ۴٫۵۰ از سیستم عامل کنسول خانگی سونی دیروز عرضه شد و در حال حاضر، امکان استفاده از هاردهای اکسترنال برای افزایش حافظه‌ی ذخیره‌ی کنسول پلی‌اسیتشن۴، فراهم شده است.

افزایش حافظه‌ی پلی‌استیشن۴

به مناسبت عرضه‌ی نسخه‌ی ۴٫۵۰ سیستم عامل پلی‌استیشن۴، سونی ویدیویی منتشر کرده است که قابلیت‌های جدید این نسخه از سیستم عامل کنسول سونی را به تصویر می‌کشد.

همانطور که می‌توانید در ویدیوی زیر ببینید، از این پس با اتصال یک هارد اکسترنال که رابط USB 3.0 دارد، می‌توان حافظه‌ی ذخیره‌ی کنسول پلی‌استیشن۴ را افزایش داد. پلی‌استیشن۴ از هاردهایی که ۲۵۰ گیگابایت تا ۸ ترابایت فضا دارند، پشتیبانی می‌کنند. پس از اتصال و تنظیم هارد خارجی روی کنسول، از این پس می‌توان مشخص کرد که کدام بازی‌ها روی حافظه‌ی خارجی و کدام بازی‌ها روی حافظه‌ی داخلی نصب می‌شوند. امکان انتقال بازی‌ها از حافظه‌ی خارجی به داخلی یا برعکس هم وجود دارد. زمانی که یک هارد اکسترنال به کنسول متصل است، پلی‌استیشن۴ به طور پیش‌فرض بازی‌ها را روی حافظه‌ی خارجی نصب می‌کند.

PS4-ExternalHDD

قابلیت‌های دیگری هم در بروزرسانی ۴٫۵۰ سیستم عامل پلی‌استیشن۴ جای گرفته است؛ قابلیت‌هایی مثل امکان به اشتراک گذاشتن پست‌های مختلف و یا امکان تنظیم عکس پس‌زمینه‌ی کنسول به صورت دلخواه.


منبعDigikalamag
برچسب ها
پلی استیشن چهار، PS4، Playstation 4