قبلاً در فروشگاه ثبت نام نکرده اید؟ثبت نام در فروشگاه

هدست واقعیت مجازی موبایل HTC سال آینده می‌آید

يکشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۵995 بازدید کننده

طبق اطلاعاتی که خبرگزاری CNET منتشر کرده است، شرکت HTC در چند ماه آینده از یک هدست واقعیت مجازی موبایل رونمایی خواهد کرد.

هدست واقعیت مجازی موبایل HTC سال آینده می‌آید

طبق اطلاعاتی که خبرگزاری CNET منتشر کرده است، شرکت HTC در چند ماه آینده از یک هدست واقعیت مجازی موبایل رونمایی خواهد کرد. در مصاحبه‌ای، «چیالین چانگ»، مدیر ارشد مالی شرکت HTC، به وب‌سایت CNET گفته است که آن‌ها یک هدست واقعیت مجازی که با گوشی‌های U Ultra سازگاری دارد را عرضه خواهند کرد. این هدست واقعیت مجازی تا پایان سال جاری میلادی وارد بازار خواهد شد.چیالین چالنگ در این باره گفته است: 

“برنامه‌ی خوبی برای ادغام موبایل و واقعیت مجازی داریم. هدست Vive محصولی گران و بالارده است و در ماه‌های آینده، از برنامه‌های برای هدست‌های واقعیت مجازی همراه خواهید شنید. قرار نیست یک گوشی را در هدستی قرار دهیم.”

شرکت HTC سال گذشته یک فروشگاه اپ‌های موبایل هدست‌های واقعیت مجازی به اسم Viveport M راه اندازی کرد. شایعه‌ای هم چند وقت پیش شنیدیم که می‌گفت HTC یک گوشی هوشمند با برند Vive عرضه خواهد کرد. البته این شایعه هیچ‌وقت به واقعیت تبدیل نشده است.

شرکت HTC در حال حاضر بهترین هدست واقعیت مجازی را در مقایسه با رقبای خودش ساخته است؛ طوری که هدست Vive بهترین سخت‌افزار و نرم‌افزارها را برای استفاده دارد.


منبعdigikalamag
برچسب ها
HTC،HTC Mobile Headset،Virtual Reality Headset،VR Headset،موبایل ،هدست موبایل ،هدست واقعیت مجازی