قبلاً در فروشگاه ثبت نام نکرده اید؟ثبت نام در فروشگاه

مدل بعدی ایکس‌باکس وان در ۲۱ خرداد رونمایی می‌شود

يکشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۵934 بازدید کننده

مایکروسافت زمان برگزاری کنفرانس خودش را در مراسم E3 امسال مشخص کرده است.

مدل بعدی ایکس‌باکس وان در ۲۱ خرداد رونمایی می‌شود

مایکروسافت زمان برگزاری کنفرانس خودش را در مراسم E3 امسال مشخص کرده است. کنفرانس ایکس‌باکس در نمایشگاه E3 2017 در روز ۱۱ ژوئن سال جاری میلادی (۲۱ خرداد ۱۳۹۶) برگزار خواهد شد. برنامه‌ی مایکروسافت در نمایشگاه E33 امسال به این دلیل مهم است که قرار است در آن، از کنسول  جدید این شرکت رونمایی شود.

کاملا می‌توانیم مطمئن باشیم که مدل ارتقا یافته‌ی ایکس‌باکس وان در کنفرانس E3 مایکروسافت رونمایی خواهد شد. در تصویری که مایکروسافت برای کنفرانس امسال خودش ارایه داده است، پردازنده‌ی مدل بعدی ایکس‌باکس وان که کلمه‌ی ۴K را به یدک می‌کشد، دیده می‌شود.

مدل بعدی کنسول ایکس‌باکس وان در کنفرانس E3 سال ۲۰۱۶ مایکروسافت با نام رمز Project Scorpio رونمایی شد. مایکروسافت حرفی از سخت‌افزار این کنسول نزد، اما گفت که Project Scorpio توان پردازشی گرافیکی برابر با ۶۶ ترافلاپس دارد و می‌توان بازی‌های ساخته‌ی مایکروسافت را با وضوح تصویر ۴K واقعی رندر کند.

مدل ارتقا یافته‌ی ایکس‌باکس وان مطمئنا از هدست‌های واقعیت مجازی هم پشتیبانی خواهد کرد. به احتمال زیاد در کنفرانس E3 مایکروسافت، این شرکت از همکاری خودش با هدست Oculus Rift هم رونمایی خواهد کرد.


منبعdigikalamag
برچسب ها
Game،Microsoft،Microsoft E3 2017،Project Scorpio،Xbox One،Xbox ،Scorpioایکس‌باکس اسکورپیو ،ایکس‌باکس وان بازی ،سرگرمی ،مایکروسافت