قبلاً در فروشگاه ثبت نام نکرده اید؟ثبت نام در فروشگاه

سه بازی جدیدسازندگان Half-Life

دوشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۵1239 بازدید کننده

براساس گزارش‌های منتشر شده، شرکت Valve سازنده‌ی مجموعه بازی‌های Half-Life در حال ساخت سه بازی کامل برای هدست‌های واقعیت مجازی است.

سه بازی جدیدسازندگان Half-Life

براساس گزارش‌های منتشر شده، شرکت Valve سازنده‌ی مجموعه بازی‌های Half-Life در حال ساخت سه بازی کامل برای هدست‌های واقعیت مجازی است. این شرکت قبلا هم به مناسبت عرضه‌ی هدست واقعیت مجازی HTC Vive چند بازی واقعیت مجازی کوچک تولید کرده بود. «گیب نیوول» (Gabe Newll) ریس استودیوی والو با تایید این خبر گفت که این سه بازی اصلا شبیه به بازی‌های قبلی این شرکت که برای هدست‌های واقعیت مجازی ساخته شده‌اند نیستند.

نیوول در بخشی از صحبت‌هایش گفته که امکان دارد در طول چند سال آینده تکنولوژی واقعیت مجازی از بین برود؛ اما قطعا سخت افزار قوی‌تری برای این حوزه عرضه می‌شود و کاربران می‌توانند بهتر از آن استفاده کنند.

هنوز اطلاعات خاصی از سه بازی جدید استودیوی والو منتشر نشده؛ اما می‌دانیم که با موتور بازی‌سازی Source 2 ساخته می‌شود. با این موتور بازی‌سازی  بازی‌های مختلفی مانند DOTA 2 ساخته شده است. براساس اطلاعات منتشر شده این عنوان تنها برای هدست واقعیت مجازی HTC Vive‌ عرضه نمی‌شود و به شکل کلی همه می‌توانند آن را روی پلتفرم‌های مختلف بازی کنند.

امیدواریم که در آینده اطلاعات بیشتری از این بازی‌ها منتشر شود. شاید این اتفاق در E3 امسال رخ بدهد.


منبعDigikalamag
برچسب ها
Gabe Newll، Game، Valve، Video Game، Virtual Reality، Virtual Reality Headset، VR، بازی، بازی‌های واقعیت مجازی، سرگرمی، گیب نیوول، هدست واقعیت مجازی، واقعیت مجازی، والو