قبلاً در فروشگاه ثبت نام نکرده اید؟ثبت نام در فروشگاه

دسترسی به سرویس PSN بار دیگر غیر ممکن شد

سه شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۵976 بازدید کننده

براساس گزارش‌های غیر رسمی، به تازگی اختلال‌های گسترده‌ای در دسترسی و استفاده از Playstation Network رخ داده است.

دسترسی به سرویس PSN بار دیگر غیر ممکن شد

براساس گزارش‌های زیادی که در شبکه‌ های اجتماعی مشاهده شده است، دسترسی به سرویس PlayStation Network برای شمار قابل توجهی از دارندگان کنسول‌های پلی‌استیشن، بار دیگر با قطعی و اختلال‌هایی مواجه بوده است. این قطعی باعث شده تا کاربران نتوانند وارد حساب‌های خود در سرویس PSNN شوند، که این مشکلاتی همچون اجرای بازی‌های آنلاین چندنفره و خصوصا بازی در حالت آفلاین و تک‌نفره را ایجاد کرده است. بسیاری از کاربران نیز از مشکلات بارگذاری ویدیوهای برنامه‌هایی چون Netflix یا Hulu نیز شکایت کرده‌اند.

سونی هنوز از طریق حساب‌های Ask PlayStation خود در شبکه‌های اجتماعی یا وب‌سایت PSN، وجود چنین مشکلاتی را تأیید نکرده است. در وضعیت درج شده در صفحه وب‌سایت رسمی PSNN، «همه سرویس‌ها فعال و در حال اجرا» ذکر شده است. اگر مشکلات گزارش شده جدید برای مدت بیشتری ادامه پیدا کند، سونی احتمالا وضعیت درج شده در وب‌سایت خود را باید همراه با اطلاعات تکمیلی بروزرسانی کند.

این دومین بار ظرف یک هفته اخیر است که اختلال‌های از پیش اعلام نشده‌ای در شبکه پلی‌استیشن رخ می‌دهد. در ۲ فوریه (۱۴ بهمن) نیز این سرویس تقریبا تمام روز را با مشکلات مشابه سپری کرد. این مشکلات در قالب خطاهای اتصال به شبکه بروز پیدا می‌کرد، اما برای کاربران آنلاین و کاربرانی که قصد ساخت گروه دوستان یا ایجاد matchmaking آنلاین بودند نیز مشکلاتی در شبکه صورت گرفته بود.


منبعزومجی
برچسب ها
Playstation Network، پلی استیشن نتورک