قبلاً در فروشگاه ثبت نام نکرده اید؟ثبت نام در فروشگاه

عکس‌های لو رفته از ویندوز ۱۰ جدید

دوشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۵1002 بازدید کننده

از هفته‌ی گذشته با خبرها و شایعاتی از نسخه‌ی جدید سیستم عامل ویندوز روبه‌رو شدیم. گفته می‌شود مایکروسافت در حال ساخت یک نسخه‌ جدید از ویندوز ۱۰ است.

عکس‌های لو رفته از ویندوز ۱۰ جدید

از هفته‌ی گذشته با خبرها و شایعاتی از نسخه‌ی جدید سیستم عامل ویندوز روبه‌رو شدیم. گفته می‌شود مایکروسافت در حال ساخت یک نسخه‌ جدید از ویندوز ۱۰ است که به احتمال زیاد Windows 10 Cloud یا ویندوز ۱۰ ابری نام دارد. براساس شایعات منتشر شده، این نسخه از ویندوز بسیار سبک طراحی شده و قرار است روی سخت افزارهای ضعیف‌تر هم نصب و اجرا شود. در واقع این نسخه از ویندوز برای رقابت با سیستم عامل کروم شرکت گوگل ساخته شده است. حالا امروز چند تصویر از ویندوز ۱۰ ابری به بیرون درز کرده که در ادامه می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید:

windows-10-cloud-leaked-2-640x360windows-10-cloud-leaked-3

windows-10-cloud-leaked-1-640x360

با توجه به تصاویر لو رفته، این نسخه از ویندوز شباهت زیادی به ویندوز ۱۰ اصلی دارد و حتی گفته شده که کاربران می‌توانند با پرداخت پول از طریق خود فروشگاه ویندوز، این نسخه از ویندوز ۱۰ را به نسخه‌ی پیشرفته ارتقا بدهند. در واقع ساختار این نسخه اصلا برای پایه‌ی Cloud ساخته نشده و کاربران از همان ویندوز به تمام فایل‌ها و نرم‌افزارها دسترسی خواهند داشت.

گفته شده که ویندوز ۱۰ ابری می‌تواند برنامه‌ی همگانی ویندوز را هم اجرا کند و رابط کاربری آن هم مانند نسخه‌ی اصلی می‌ماند. هنوز تاریخ عرضه‌ی این نسخه از ویندوز مشخص نشده است.


منبعDigikalamag
برچسب ها
MicrosoftWindowsWindows 10، دیجیتال، مایکروسافت، ویندوز، ویندوز 10، ویندوز 10 ابری، ویندوز 10 کلاد